lördag 25 januari 2014

Nominerad!?

Hur det gick till vet inte jag, men plötsligt damp det ned ett mejl med texten "din blogg har blivit nominerad till Bästa bloggen om att bo och leva utomlands" - jaha...första tanken är naturligtvis "ytterligare något slags spam", alternativt en väldigt bra reklamkupp. Lite av egot tilltalade ju tanken i alla fall, så varför inte...

Om jag nu lyckas följa instruktionerna, så kommer det att finnas något att klicka på längst ner i inlägget, och då ska man (under förutsättning att någon skulle vilja lägga en röst på mig!):

1. klicka på "bästa bloggen om att bo och leva utomlands" i högermarginalen
2. skriv in namnet på bloggen (marinasbay)
3. fyll i url/adress (http://www.marinasbay.blogspot.com)

Ni får naturligtvis fylla i vilket bloggnamn ni vill, det kan ju finnas någon annan som är mer värd era röster, och jag har full förståelse för att ni inte gör det alls av den enkla anledningen att det verkar för jobbigt, men jag var ju tvungen att testa... Ha en bra helg allihop!

Travel Blog Awards 2014! Om du vill boka hotell samtidigt som du bokar din resa blir det extra billigt med hjälp av paketpris!

21 kommentarer:

  1. Grattis....jag har lagt min röst på Dig, tror du vinner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter väl högst osannolikt, men tack!!

      Radera
  2. Du har självklart fått min röst.

    SvaraRadera
  3. Grattis du med! Vi är många som ligger i den där listan. Smart drag av Supersaver. Klart jag lägger min röst hos dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det ett smart drag av dem! Vi är nog många som "svalt idén". Var in och kikade, och som sagt, det finns många bloggar där!

      Radera
  4. WOW, så himla roligt för dig!!! Stort grattis!!!! Jag håller tummarna för att det går hela vägen och du tar hem hela klabbet!!! Heja heja!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bugar djupt och tackar så mycket!

      Radera
  5. Nu har jag röstat på dig!
    Å visst är det konstigt att man alltid blir så misstänksam när man får ett sådant meddelande i stället för att ropa yiiippphhiiieeee!
    Stort GRATTIS till nomineringen. Den är du väl värd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det där med "mystiska mejl" har nästan blivit en slags överdriven misstänksamhet, men den är säkert befogad då och då. Tack så mycket!

      Radera
  6. Undrar hur manga man kan rösta pa?! Det verkar som att det är manga som har blivit nominerade.
    Kul!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Grattis! Jag har röstat på dig! Nu hoppas vi på bästa resultat.

    SvaraRadera
  8. Grattis!! Rostar sjalvfallet pa dig!!!

    SvaraRadera
  9. Grattis. Jag röstar också på dig!

    SvaraRadera
  10. Grattis! Har röstat på dig.

    SvaraRadera
  11. Klart att jag röstar på dig! Vad roligt för dig och din blogg och du är helt klart värd nomineringen!
    Kram

    SvaraRadera