lördag 14 maj 2011

så tar vi om det från början!


I går morse satt jag och var alldeles lyrisk över den svenska våren - naturen, blommor, färger, dofter och fågelkvitter. 

Om detta skrev jag något, som alldeles säkert var väldigt vackert och poetiskt...men nu har det bara försvunnit, förmodligen svävar väl mitt mycket välskrivna(!?) inlägg om detta ämne omkring någonstans i cyberrymden och där kan det väl få vara kvar, för idag blev det ju kallt, så nu är jag inte fullt lika lyrisk...  men ni kan ju få bilderna i alla fall!









7 kommentarer:

  1. Du väljer tydligen att endast vistas där det råder sommar. Verkar vara en trevlig vana.

    SvaraRadera
  2. Helt klart har det varit nåt större problem på Blogger. Många har blivit av med sina inlägg och kommentarer..
    Själv har jag inte kunnat kommentera eller göra inlägg sen igår morse tills nu.
    Men vi får hoppas att dom fått ordning på det nu. ;o))

    Vad fina bilder du har tagit....

    SvaraRadera
  3. Per-Anders. Det ä r en trevlig vana ;)
    Tina: Det verkar ju ha blivit ordning på det hela nu så att det ska fungera igen!

    SvaraRadera
  4. Japp! Nu har jag återvänt till verkligheten, och ska väl så förbli några månader..."ibland går hon omkring på gatorna där hemma som en vanlig människa..." ;)

    SvaraRadera
  5. Haha, nähä? Som en vanlig människa? Som en vanlig svensk lärarmänniska?

    Välkommen hem!

    SvaraRadera
  6. mmm ljuvliga bilder. Inget går upp emot den svenska våren o sommaren. Den vill jag inte gärna gå miste om - i vart fall reser jag inom Norden då, eller som något år då jag var på cykelsemester i Estland.

    SvaraRadera