torsdag 24 mars 2011

Skyltnoja??

Jag vet inte om det är någon diagnos på tillståndet att jaga skyltar, men ibland känns det som om jag lider av denna åkomma!

Jag tycker det är jättekul att hitta "roliga" skyltar (som jag sagt förut - tur att man är lättroad!), gärna också att ta en bild på skylten som jag av någon anledning tycker är kul... detta har i alla fall resulterat i att det finns ett rejält antal, mer eller mindre, kul skyltar inlagda på min dator.

Detta är väl dilemmat med digitalkameran, nu knäpper man massor av bilder på det mesta, och av någon anledning har jag svårt att välja, så alla bilder hamnar i någon "osorterad mapp" på datorn och sen tar det evigheter att hitta just den bilden, som jag vet ska finnas någonstans. Tro´t om ni vill eller ej, det fanns en tid då jag satte in alla foton mycket prydligt  i album och skrev kommentarer till alla...

Så här kommer helt enkelt ett smakprov på lite osorterade skyltar:


Undrar varför...!


Kan vara så att den som satte upp skyltarna är för valfrihet!









Himla tur att man får veta vad det är så man slipper fundera.

Undrar just vad man sysslar med här!!

Rökrutan stängd!

2 kommentarer:

  1. Haha, de är ju helt underbara!
    Valfrihetsskylten t ex, och reaskylten med plus 20%, haha. Och custom framing service! =D
    Och den något klena motorbiken.

    Kort och gott, jag förstår att du jagar skyltar om du har öga för såna som de här!

    SvaraRadera