lördag 14 januari 2012

Tack!

image

Visst är den söt! En av alla "oscarsstatyetter" i bloggvärlden! Den här har jag fått av Steve med bloggen "Steve reflekterar" - tack så jättemycket! Det är så fantastiskt kul att veta att någon läser och uppskattar det jag skriver. Hur det är, så är det ju alltid roligare när man får dela sina upplevelser med någon.

Nu skulle jag ju efter konstens alla regler ha länkat till Steves blogg, ni vet så där käckt så att hans namn står skrivet i en annan färg, och om ni klickar på det hamnar ni plötsligt där...problemet är bara att jag kan inte! Jag vet inte hur man gör - ytterligare något jag ska lära mig när jag blir stor!

När man får utmärkelser ska man ju tacka en massa människor (det har jag sett på tv), så jag får väl tacka er alla som är så snälla och kommer hit och läser mina rader. Det är ju meningen att  jag ska ge awarden till fem andra bloggare som jag tycker speciellt bra om, men med motiveringen att jag tycker jättemycket om samtliga bloggar jag läser, mycket spännande och intressant läsning plus en himla massa vackra bilder, ger jag bloggen vidare till er allihop!

5 kommentarer:

  1. Grattis! Förstår att din blogg är uppskattad, man blir ju glad varje gång man läser den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. För att inte tala om hur glad jag blir för att du tycker det!

      Radera
  2. Det spännande och intrerssant att läsa i din blogg om livet på andra sidan klotet.

    SvaraRadera