söndag 15 april 2012

På väg tillbaka

Sådär ja - så var helgen i Hong Kong över. En fantastisk helg med många nya intryck att smälta.

Just nu sitter jag på flygplatsen och väntar på att få gå ombord på planet för återresan mot Singapore. Jag kommer ihåg en tid då vi reste med våra barn och packade ner något som de kunde roa sig med under tiden man väntade...nu är det jag som har leksak med mig! Jojomen - iPaden är med och nätet fanns det ju tillgång till, så nu har jag kollat vad världen utanför Hong Kongs flygplats sysslar med.

Nu ska jag vila mina något trötta fötter och försöka roa mig så gott det går på flyget mot Singapore så ska det förhoppningsvis komma en reserapport så småningom.

Med tanke på att den här lilla leksaken inte alltid skriver det jag vill att den ska skriva, hoppas jag ni har överseende med ev stavfel och andra misstag.

6 kommentarer:

  1. Have a safe trip!! Ser väldigt rent och bra skrivet ut :)

    SvaraRadera
  2. Kul å få höre litt om turer andre gjör runt om kring, ha en fin reise!
    God helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Återkommer med mer i ord och bild!

      Radera
  3. Jag köpte nyligen en Nya iPad. Är riktigt nöjd med den. Hong Kong verkar spännande. Singapore verkar vara på ett bra reseavstånd från olika intressansta platser.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är fantastiskt nöjd med min lilla "padda"! Det där med närheten till nadra resmål är något av det som gör Singapore så fantastiskt att bo i.

      Radera