lördag 2 juli 2011

En bra dag att vara tvilling

Yippii! Har precis läst dagens horoskop och fått konstaterat att jag ska skutta iväg och inhandla något onödigt!

"Kosta på dig något extra idag! Du behöver en liten paus ifrån tillvarons psykiska press"

Det låter väl bra!? I och för sig har jag försökt komma på vad det skulle vara för psykisk press, men inte lyckats speciellt bra... Fast det gör väl inte så mycket, jag behöver ju inte tro på hela horoskopet, det kan ju räcka med början, eller hur?

Jag har i alla fall bestämt mig för att tro på horoskop just idag - i alla fall första delen, så nu ska jag ta och leta reda på något extra som jag kan kosta på mig! Om det nu står så i horoskopet, så behöver jag det alldeles säkert...

10 kommentarer:

  1. Oj..det var nog det bästa horoskopet,någonsin :)
    Sv: Den här boken är bättre!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilket bra horoskop! Jag var ju tvungen att kolla mitt också så klart...."Du kan få lite lugnare ett tag nu, något som bådar gott om du har en semester inplanerad. Kanske vill du söka dig till en avskild plats, men ändå bo med stil." Hmmm....inte alls roligt. Får hitta på nåt annat horoskop på en annan sida :) haha

    SvaraRadera
  3. Superbra horoskop, sådana ska man ta på orda...
    Kram Monica

    SvaraRadera
  4. Camilla: Ska absolut lägga den till min "läslista".

    Trillingnöten: Hoppas du hittade något som lät roligare! Letar man bara nog länge, finns det slltid något som är bra ;)

    Monica: Det gjorde jag!

    SvaraRadera
  5. tvilling? då har du fyllt år, eller ska du fylla år inom den närmaste tiden...

    SvaraRadera
  6. Undrar vad det blev som du köpte.

    SvaraRadera
  7. Susanna: Tack!!

    Den ofrivillige bloggaren: Japp - redan avklarat!

    Per-Anders: Något onödigt i klädväg som jag inte alls behövde...

    SvaraRadera
  8. Vilket ger mig idén att börja skriva egna horoskop. Fatta vad bra de skulle bli!

    SvaraRadera
  9. Vilken kanonidé! Och varför inte göra "dagens önskehoroskop", där man får önska sitt eget...

    SvaraRadera